Promocje
Dziewczęca czapka na wiosnę SALOME brudny róż
Dziewczęca czapka na wiosnę SALOME brudny róż

67,00 zł

Cena regularna: 84,00 zł

Najniższa cena: 84,00 zł
Chłopięca czapka wiosenna SCANTON beż
Chłopięca czapka wiosenna SCANTON beż

67,00 zł

Cena regularna: 84,00 zł

Najniższa cena: 84,00 zł
Chłopięca czapka wiosenna SCANTON khaki
Chłopięca czapka wiosenna SCANTON khaki

67,00 zł

Cena regularna: 84,00 zł

Najniższa cena: 84,00 zł
Dziewczęca czapka na wiosnę THEKLA ekri
Dziewczęca czapka na wiosnę THEKLA ekri

49,00 zł

Cena regularna: 72,00 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
Dziewczęca czapka na wiosnę THEKLA jasny róż
Dziewczęca czapka na wiosnę THEKLA jasny róż

49,00 zł

Cena regularna: 72,00 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
Dziewczęca czapka na wiosnę SALOME ekri
Dziewczęca czapka na wiosnę SALOME ekri

67,00 zł

Cena regularna: 84,00 zł

Najniższa cena: 84,00 zł
Chłopięcy kapelusz na lato ZYZIO granat
Chłopięcy kapelusz na lato ZYZIO granat

63,00 zł

Cena regularna: 90,00 zł

Najniższa cena: 90,00 zł
Chłopięcy kapelusz na lato ZYZIO rudy
Chłopięcy kapelusz na lato ZYZIO rudy

63,00 zł

Cena regularna: 90,00 zł

Najniższa cena: 90,00 zł
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER safari
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER safari

52,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

Najniższa cena: 75,00 zł
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER słoneczny beż
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER słoneczny beż

52,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

Najniższa cena: 75,00 zł
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER mezozoik
Chłopięca czapka z daszkiem KLAKIER mezozoik

52,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

Najniższa cena: 75,00 zł
Chłopięca czapka z daszkiem organic HAZEL j.popiel
Chłopięca czapka z daszkiem organic HAZEL j.popiel

58,80 zł

Cena regularna: 84,00 zł

Najniższa cena: 84,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REGULAMIN ZAKUPÓW

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Jamiks

 Data publikacji : 24.05.2018r.

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Jamiks Kids Fashion sp. z o.o., Jarocin, Wrocławska 117A , NIP: 6172181887, tel. 668803383, adres email: jamiks@jamiks.com.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które określone zostają w momencie składania Zamówienia.

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1.Sprzedaż produktów oferowanych w Sklepie odbywa się w drodze zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sieci Internet. Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Klienta oraz wysłanie potwierdzenia jego przyjęcia przez Sklep. Złożenie zamówienia nie prowadzi do zawarcia umowy, ale jest ofertą zawarcia umowy. Z chwila wysłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia między Kupującym a Sprzedawca dochodzi do zawarcia umowy. 

2. Przedmiotem umowy sprzedaży, mogą być towary znajdujące się w ofercie Sklepu w chwili składania Zamówienia.

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

6. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

7. Wybór produktów do zamówienia możliwy jest poprzez dodanie ich do koszyka, będącego listą zakupów. Weryfikowanie zawartości koszyka możliwe jest w każdym czasie.

8. Po zakończeniu dodawania towarów do koszyka, klient przechodzi do kolejnego etapu i dokonuje wyboru sposobu dostawy i płatności, wpisuje adres.

9. Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie.

10. Przed kliknięciem przycisku "ZAMAWIAM" Klient ma możliwość zmiany produktów w Koszyku, sposobu płatności i wysyłki oraz danych do faktury.

11. Sklep może kontaktować się telefonicznie lum mailowo z Klientem w związku z Zamówieniem.

12. Klient może kontaktować się ze sklepem poprzez adres e-mail: jamiks@jamiks.com.pl podając numer Zamówienia, którego ma dotyczyć wiadomość.

13. Zamówienie jest dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

14. Sklep jest zobowiązany dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad, identyczny jak oferowany w Sklepie i przedstawiony w momencie składania Zamówienia.

 

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności :

- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy

- płatność za pośrednictwem serwisu PayU

-płatność za pobraniem za pośrednictwem firmy InPost 

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. W przypadku braku płatności i braku potwierdzenia Zamówienia przez Klienta w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostaje anulowane. W przypadku podania błędnego adresu i braku możliwości skontaktowania się z Klientem w ciągu 5 dni, zamówienie zostaje anulowane. 

5. Jeśli w  magazynie Sklepu zabraknie produktu lub produktów objętych Zamówieniem Klienta, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta wysyłając wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta lub kontaktując się telefonicznie, w celu zaproponowania alternatywnego towaru, podzielenia Zamówienia na części lub anulowania Zamówienia w całości lub części.

 6. W sytuacji, gdy, Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia z alternatywnymi produktami,  Zamówienie zostanie anulowane w całości lub części według zaleceń Klienta.

7. Jeśli w sytuacji opisanej w 5. i zgodnie z decyzją Klienta Zamówienie zostanie podzielone, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty pozostałych wysyłek wynikających z nowych Zamówień powstałych w wyniku podzielenia Zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.

8. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w sytuacji braku produktu w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep posiada prawo do odstąpienia od realizacji umowy w ciągu 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 dni, Sklep Internetowy  ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry, Sklep zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu zamówienia.

9. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacjach, o których mowa w 5., oraz w sytuacji braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Sklepu, Sklep może wykonać w terminie 30 dni od powstania tego zdarzenia umowne prawo odstąpienia od zamówienia w całości.

10. W przypadku anulowania Zamówienia w sytuacji opisanej w związku z 5., a Klient dokonał już zapłaty za Zamówienie, Usługodawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

§5

Reklamacje

1. Aby złożyć reklamację Klient powinien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie (62 747 0880) lub mailowo (jamiks@jamiks.com.pl) oraz wysłać zdjęcia załączając je w e-mailu, przekazując opis reklamacji.

Klient powinien podać adres, pod którym zlecony przez Sklep kurier obierze zapakowany wadliwy produkt. Wraz z produktem, Klient zobowiązany jest dostarczyć dowód zakupu oraz opis reklamacji. 

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sklep niezwłocznie wymieni towar na wolny od wad lub usunie wadę. W sytuacji braku możliwości usunięcia wady lub wymiany na inny produkt, Sklep zwróci niezwłocznie należność na konto Klienta.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem opisanych w niniejszym paragrafie, składając Usługodawcy stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia -zrealizowania Zamówienia (termin dostawy produktów na adres wynikający z Zamówienia). Do zachowania terminu wystarczy odesłać oryginał paragonu fiskalnego oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: ul. Wrocławska 117a, 63-200 Jarocin.

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5.Zwrot uiszczonej przez Konsumenta kwoty, następuje przelewem na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

7. Zwrot opłaty za przesyłkę zamówienia dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Zwracane koszty odstąpienia od umowy dotyczą najtańszej oferowanej przez nasz sklep metody wysyłki.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

(FORMULARZ TEN NALEŻY WYPEŁNIĆ I ODESŁAĆ TYLKO W PRZYPADKU CHĘCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

 

DATA: ……………………………………………………

ADRESAT:

 

Jamiks

UL. Wrocławska 117a

63-200 Jarocin

 

ADRES E-MAIL jamiks@jamiks.com.pl
NR TELEFONU: + 48 747 08-80

NINIEJSZYM INFORMUJĘ O MOIM ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY NASTĘPUJĄCYCH RZECZY:

 

………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………..

 

DATA ODBIORU TOWARU: ……………………………………………………………………………………………………………………..….

IMIĘ I NAZWISKO KONSUMENTA: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

ADRES KONSUMENTA: ……………………………………………………………………………………………………………………………………..……

NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY MAJĄ ZOSTAĆ ZWRÓCONE PIENIĄDZE:...................................................

 

......................................................

PODPIS KONSUMENTA (TYLKO JEŻELI FORMULARZ JEST PRZESYŁANY W WERSJI PAPIEROWEJ)

 

§7

Ochrona prywatności

1. Informacje dotyczące przetwarzania przez Jamiks Kids Fashion sp. z o.o. danych osobowych użytkowników sklepu internetowym www.jamiks.shop.pl

 

Mając na uwadze bezpieczeństwo i poufność Państwa danych osobowych chcielibyśmy przekazać Państwu informacje o celach, zakresie i kategoriach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach zgodnie z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO).

  1. Administratorem Państwa Danych jest Jamiks Kids Fashion sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, przy ul. Wrocławskiej 117a, 63-200 Jarocin.
  2. Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wyżej wskazanym adresem oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej jamiks@jamiks.com.pl
  3. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy twoje dane?
  4. a) Jeżeli założyłeś konto w naszym Sklepie to oznacza, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży towarów i usług przez nas oferowanych i to ta umowa zawarta z Administratorem stanowi podstawę przetwarzania twoich danych.
  5. b) Jeżeli zdecydowałeś się na zakupy w naszym Sklepie to oznacza, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży towarów i usług przez nas oferowanych i to ta umowa zawarta z Administratorem stanowi podstawę przetwarzania Twoich danych.
  6. c) Ponadto Twoje dane możemy przetwarzać w celu dopełnienia obowiązków prawnych, takich jak ustawa o rachunkowości, które to przepisy stanowią podstawę do przetwarzania przez nas Twoich danych. Możemy także przetwarzać Twoje dane w celu realizacji reklamacji, na podstawie ogólnych przepisów prawa cywilnego, a także w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  7. d) Jeżeli wpisałeś się na listę subskrybentów naszego newslettera lub wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o zniżkach i nowościach oferowanych przez nasz Sklep to oznacza, że przetwarzamy Twoje dane w tych właśnie celach i na podstawie Twojej zgody. Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w każdej chwili cofnąć kontaktując się z Administratorem (dane powyżej).
  8. e) Jeżeli skontaktowałeś się z nami poprzez formularz kontaktowy, wysyłając wiadomość e-mail lub telefonicznie to oznacza, że przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest obsługa Twojego zapytania.
  9. g) Ponadto możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celach analitycznych, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest rozwój oferty Sklepu.
  10. Jak długo przechowujemy twoje dane?
  11. a) Okres przetwarzania przez nas Twoich danych uzależniony jest od celu i podstawy prawnej ich przetwarzania.
  12. b) Dane przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy, realizacji reklamacji, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami przechowujemy przez okres nie dłuższy niż 10 lat.
  13. c) Dane przetwarzane w celu subskrypcji newslettera i otrzymywania informacji o zniżkach i nowościach przetwarzamy do momentu wycofania przez Ciebie zgody.
  14. d) Dane, które przetwarzamy na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów przechowujemy przez okres ważności celów, do których zostały one zebrane oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - jednak nie dłużej niż 10 lat od dnia zebrania Twoich danych.
  15. Odbiorcy danych

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: osobom upoważnionym przez administratora tj. pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do Twoich danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom świadczącym w imieniu i na rzecz administratora usługi oraz podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.

  1. W jaki sposób możesz zrealizować przysługujące ci prawa wynikajace z RODO?

Mają Państwo prawo do:

- dostępu do swoich danych,

- uzyskania kopii tych danych,

- modyfikacji i poprawienia swoich danych,

- usunięcia swoich danych, o ile obowiązujące przepisy nie będą się temu sprzeciwiały,

- sprzeciwu wobec nie podlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu,

- sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych,

- wycofania zgody,

- przeniesienia danych do innego administratora, w przypadku gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody albo zawartej umowy.

  1. Żądanie realizacji swoich praw mogą Państwo złożyć listownie na adres Sklepu ul. Wrocławska 117a, 63-200 Jarocin lub na adres poczty elektronicznej jamiks@jamiks.com.pl
  2. W celu sprawnej obsługi Państwa praw prosimy o zamieszczanie we wniosku następujących kategorii informacji:

- danych identyfikujących wnioskodawcę (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu)

- uzasadnienie wniosku,

- innych dodatkowych informacji, które umożliwiłyby nam prawidłową identyfikację osoby

- sposób odbioru danych.

Podane we wniosku dane nie będą przetwarzane w innych celach poza realizacją żądania.

W przypadku braku danych w zasobach Sklepu nie zostaną one utrwalone.

Państwa żądania będą rozpatrywane indywidulanie. Możliwość realizacji ww. praw uzależniona jest podstawy prawnej przetwarzania Państwa danych.

Państwa żądania realizowane będą w terminie 1 miesiąca od otrzymania wniosku. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie będziemy w stanie dotrzymać tego terminu zostaną Państwo o tym poinformowani.

  1. Zgodnie z RODO pierwszy wniosek jest realizowany bez opłat. W sytuacji gdy Państwa żądania byłyby nieuzasadnione lub nadmierne zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty.
  2. Zgodnie z ROOD mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,

2) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.05.2018r.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 7 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta

5.Sklep nie stosuje kodeksu dobrych praktyk o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2007 Nr 171 poz. 1206 ze zm.)

6. Kupujący nie jest zobowiązany do złożenia kaucji lub udzielenia jakichkolwiek innych gwarancji finansowych.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl