Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 606 111 987.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami telefonicznie (62 747 0880) lub mailowo (jamiks@jamiks.com.pl) oraz prześlij zdjęcia wykrytej wady załączając je w e-mailu.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W przypadku uznania reklamacji za niezasadną, Usługodawca niezwłocznie odeśle towar Klientowi na jego koszt pod adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: jamiks@jamiks.com.pl lub telefonicznie: 606 111 987. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Niezbędne jest odesłanie paragonu fiskalnego.
Do przesyłki należy dołączyć również formularz zwrotu - dołożyliśmy go do paczki.
Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Zwracane koszty odstąpienia od umowy dotyczą najtańszej oferowanej przez nasz sklep metody wysyłki.
Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
W sytuacji jeżeli otrzymałeś rabat ilościowy (lub darmową przesyłkę- dla zamówienia powyżej 200zł) wynikający z wartości zamówienia, w przypadku częściowego odstąpienia od umowy możesz stracić ten rabat (lub darmową przesyłkę) jeżeli wartość produktów, od umowy kupna których nie odstępujesz, jest mniejsza niż próg określony w warunkach dzielenia rabatu (lub darmowej przesyłki). W takim wypadku zwracamy środki pomniejszone o utracony rabat.
Zwrot środków odbywa się w sposób elektroniczny – przelewem, na wskazane w oświadczeniu konto, lub przy pomocy sposobu płatności wybranego przez Ciebie do dokonania transakcji.
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r. poz. 134).
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: ul. Wrocławska 117a 63-200 Jarocin
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Wymiana na inny produkt
- Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci wymiany towaru na inny. Proszę wskazać na jaki produkt ma nastąpić wymiana. Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności produktu (co oznacza akceptację sklepu na wymianą towaru), przygotuj paczkę do wysłania.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć wymiany produktu, wraz z określeniem produktu, na który ma zostać wymieniony odesłany wyrób.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeśli nowy produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o wyrównanie kwoty - przelewając na nasze konto różnicy. W tytule przelewu prosimy wpisać : "wyrównanie na zamówienie nr..." Po zaksięgowaniu wpłaty, wyślemy nowy produkt. Jeśli nowy produkt jest tańszy od zamówionego, sklep wystawi indywidualny kupon rabatowy na kwotę będącą różnicą. Kod rabatowy będzie imienny, ważny przez 1 rok.